РОЗДІЛ ІІІ «ПСИХІЧНА І ДУХОВНА СКЛАДОВІ ЗДОРОВ‘Я»,
8 клас, І варіант
І.Тести:
1.Якими
якостями наділена гармонійно розвинена особистість:
а)позитивна
настанова до життя; б)агресивність; в)невміння спілкуватись з людьми; г)здатність до співпраці з людьми; д)почуття власної гідності.
2.Здатність
людини зберігати внутрішній спокій, діяти розумно в складних ситуаціях:
а)самовизначення; б)самонавіювання; в)самовладання;
г)самопізнання.
3.Татуювання
– це:
а)це
завжди красиво і модно; б)може нашкодити здоров’ю; в)не може
нашкодити здоров’ю; г)личить кожній людині.
4.До
першої групи потреб відносяться:
а)потреби
у визнанні; б)прагнення людини до участі
у спільних діях; в)безпечне життя; г)потреби людини в їжі, повітрі, воді.
5.Здатність
нервової системи сприймати інформацію,
зберігати її й використовувати:
а)пам’ять; б)інтелект;
в)увага; г)мислення.
6.Указати
неправильні твердження:
а)краса
розуміється однаково в різних народів; б)поняття краси залежить від наших
смаків; в)критерії краси є однаковими
для всіх; г)поняття краси є однаковим у
різних соціальних групах.
7.Рефлексія
– це:
а)розуміння
нових завдань; б)власне незнання; в)аналіз
власної діяльності; г)здатність зберігати внутрішній спокій.
8.Яке
висловлення шкодить ефективному навчанню:
а)
«Я і так все знаю! Навіщо вчитися?!»; б)
« Я впевнений, що у мене все вийде!»; в) «Не вмію – навчуся!».
ІІ. Дати пояснення поняттям: всебічний розвиток людини,
моральність.
ІІІ.Формування системи цінностей. Піраміда потреб.
ІV.Краса і здоров’я.
Естетичні основи здоров’я.
V.Чим відрізняється егоїст від альтруїста?
РОЗДІЛ ІІІ «ПСИХІЧНА І ДУХОВНА СКЛАДОВІ ЗДОРОВ’Я»,
8 клас, ІІ варіант
І.Тести:
1.Вказати
правильне твердження:
а)самооцінка
не є важливою рисою; б)людина не може
пізнати свої фізичні та духовні особливості;
в)процес самовизначення триває все життя; г)стосунки між людьми не
залежать від рівня її самооцінки.
2.Мода:
а)однакова
в усіх народів і в усі часи; б)завжди
відповідає нашим смакам; в)не завжди відповідає нашому стилю життя; г)не має жодного значення.
3.Уміння
вчитися – це уміння :
а)швидко
читати; б) уміння переказувати
прочитане; в)не звертати увагу на
нестачу досвіду; г)шукати способи дії в
нових ситуаціях.
4.Процес
керування власними станами і вчинками:
а)саморегуляція;б)самонавіювання; в)самовизначення; г)самопізнання.
5.До
особливостей ефективного навчання відносяться такі ситуації:
а)людина
багато читає; б)людина багато знає; в)людина має низький культурний рівень; г)людина має багатий словниковий запас.
6.Негативне
мислення передбачає, що людина:
а)цінує
те, що має; б)любить кожну хвилину свого
життя; в)підтримує хороший настрій у тих, хто навколо неї; г)ніколи не вірить в
успіх.
7.Кого
ви вважаєте красивим?
а)
того, хто приносить нам тепло і радість; б)того , хто не допомагає в скрутну
годину; в)того, хто нас захищає; г)того,
хто нас любить.
8.Вказати
правильне твердження:
а)для
виконання завдання не треба прикладати старання; б)велике значення у навчанні має мета; в)не треба контролювати свої попередні
дії; г)ніколи не треба оцінювати свою
успішність.
ІІ. Дати пояснення поняттям:егоїзм, здоровий спосіб
життя.
ІІІ.Доказати, що здоров’я
– важлива життєва цінність.
ІV.Фактори, які впливають на розвиток особистості.
V.Школяр списує завдання – це морально чи аморально?
Немає коментарів:
Дописати коментар