Сторінки

середа, 26 серпня 2020 р.

КТП з хімії 7 кл


Календарно-тематичне планування уроків хімії 2020 – 2021 навчальний рік
 7 клас


№ /
Датаа

Тема уроку
Очікувані результати навчально-пізнавальної діяльності
УЧЕНЬ/УЧЕНИЦЯ:

Практична частина
ВСТУП (5 годин)
1
Хімія – природнича наука. Речовини та їх перетворення у навколишньому світі.
(Реалізація наскрізних змістових ліній: Екологічна безпека і сталий розвиток.)

Ціннісний компонент:
Висловлює судження про застосування хімічних знань та історію їхнього розвитку
Демонстрації:
1. Взаємодія харчової соди
 ( натрій гідрогенкарбонату) з оцтом (водним розчином етанової кислоти).
2. Зміна забарвлення природних індикаторів у середовищі побутових хімікатів і харчових продуктів. 
2
Короткі відомості з історії хімії.
Захист навчальних проектів:
1.Хімічні речовини навколо нас.
2. Історичне значення вогню. (Реалізація наскрізних змістових ліній: Здоров`я і безпека. Громадянська відповідальність. Екологічна безпека і сталий розвиток.)

Діяльнісний компонент: знаходить інформацію згідно теми уроку, співпрацює з іншими;
Виявляє ініціативу, веде діалог для розв`язання поставленого завдання;
бере участь в обговоренні питань, висловлюючи власну думку;
складає письмове повідомлення за темою проекту, виголошує його, використовуючи наукову українську мову.
Ціннісний компонент:
Критично ставиться до повідомлень хімічного характеру в медійному просторі;
дотримується етичних принципів поводження з інформацією; популяризує хімічні знання; вірить у себе, власні можливості.

3
Правила поведінки учнів у хімічному кабінеті. Ознайомлення з лабораторним посудом та обладнанням кабінету хімії.
(Реалізація наскрізних змістових ліній: Здоров`я і безпека).
Знаннєвий компонент: називає лабораторний посуд і основне обладнання кабінету хімії;
знає і розуміє правила поведінки учнів у хімічному кабінеті та правила безпеки під час роботи з лабораторним посудом та обладнанням кабінету хімії;
 пояснює призначення лабораторного посуду та обладнання кабінету хімії.
Діяльнісний компонент: дотримується правил поведінки учнів у хімічному кабінеті та правил безпеки під час роботи з лабораторним посудом та обладнанням кабінету хімії.  
Ціннісний компонент: усвідомлює право на власний вибір і прийняття рішень.
Лабораторний дослід 1.
 Дослідження будови полум`я
4
Марковання небезпечних речовин.
(Реалізація наскрізних змістових ліній: Здоров`я і безпека. Громадянська відповідальність. Екологічна безпека і сталий розвиток).
Ціннісний компонент:
висловлює судження про доцільність маркування небезпечних речовин, які входять до складу харчових продуктів і побутових хімікатів;
робить висновки щодо безпечного використання речовин з урахуванням їхнього марковання;
усвідомлює право на власний вибір і прийняття рішень.
Лабораторний дослід 2.
Ознайомлення з маркованням небезпечних речовин (на прикладі побутових хімікатів).
5
Правила безпеки під час роботи з лабораторним посудом та обладнанням кабінету хімії.
Практична робота 1.
Прийоми поводження з лабораторним посудом, штативом і нагрівними приладами. Виконання найпростіших лабораторних операцій.
 (Реалізація наскрізних змістових ліній: Здоров`я і безпека).

Діяльнісний компонент: виконує найпростіші лабораторні операції з використанням  лабораторного посуду і обладнання кабінету хімії за вказівкою вчителя;
дотримується правил поведінки учнів у хімічному кабінеті та правил безпеки під час роботи з лабораторним посудом та обладнанням кабінету хімії.  
Ціннісний компонент: усвідомлює право на власний вибір і прийняття рішень.
Практична робота 1.
Прийоми поводження з лабораторним посудом, штативом і нагрівними приладами. Виконання найпростіших лабораторних операцій.
                                                     Тема 1. Початкові хімічні поняття (22 год.)
6
Фізичні тіла. Матеріали. Речовини. Молекули. Атоми.
Діяльнісний компонент: розрізняє фізичні тіла, матеріали, речовини, молекули, атоми.

7
 Як вивчають речовини. Спостереження й експеримент у хімії. Фізичні властивості речовин. (Реалізація наскрізних змістових ліній: Здоров`я і безпека. Екологічна безпека і сталий розвиток.)

Діяльнісний компонент: розрізняє фізичні властивості речовин.
 Ціннісний компонент: робить висновки на основі спостережень
(при допомозі вчителя).

Лабораторний дослід 3. Ознайомлення з фізичними властивостями речовин. Опис спостережень. Формулювання висновків.
8
Чисті речовини і суміші (однорідні, неоднорідні.) (Реалізація наскрізних змістових ліній: Здоров`я і безпека).
Діяльнісний компонент: розрізняє чисті речовини і суміші, називає способи розділення сумішей.


9
Способи розділення сумішей
Діяльнісний компонент: називає способи розділення сумішей.

10
Практична робота 2. Розділення сумішей
Діяльнісний компонент: складає план розділення сумішей;
дотримується правил поведінки учнів у хімічному кабінеті та правил безпеки під час роботи з лабораторним посудом і обладнанням кабінету хімії;
виконує найпростіші лабораторні операції з нагрівання речовин, розділення сумішей.
Ціннісний компонент: усвідомлює необхідність збереження власного здоров`я і довкілля при використанні хімічних речовин;
робить висновки на основі спостережень (за допомогою вчителя).
Практична робота 2. Розділення сумішей
11
Хімічні елементи, їхні назви і символи. Поширеність хімічних елементів у природі. Ознайомлення з періодичною системою хімічних елементів.
Знаннєвий компонент: називає хімічні елементи (не менше 20) за сучасною науковою номенклатурою, записує їхні символи;
найпоширеніші хімічні елементи у природі.

Демонстрація 3. Періодична система хімічних елементів.
12
Маса атома. Атомна одиниця маси. Відносні атомні маси хімічних елементів.
Діяльнісний компонент: використовує періодичну систему як довідкову для визначення відносної атомної маси елементів;
робить висновки на основі спостережень (за допомогою вчителя).
Демонстрація 3. Періодична система хімічних елементів.
13
Хімічні формули речовин. Прості та складні речовини. Багатоманітність речовин.
 (Реалізація наскрізних змістових ліній: Здоров`я і безпека).
Знаннєвий компонент: пояснює зміст хімічних формул;
наводить приклади простих і складних речовин;
Діяльнісний компонент: розрізняє прості й складні речовини, металічні та неметалічні елементи, використовуючи періодичну систему; метали й неметали;
 описує кількісний і якісний склад речовин за хімічними формулами.
Ціннісний компонент: висловлює судження про багатоманітність речовин;
робить висновки на основі спостережень ( за допомогою вчителя).
Лабораторний дослід 4. Ознайомлення зі зразками простих та складних речовин.
14
Метали й неметали. Металічні та неметалічні елементи.
(Реалізація наскрізних змістових ліній: Здоров`я і безпека).
Знаннєвий компонент: знає основні властивості металів й неметалів;
Діяльнісний компонент: розрізняє металічні та неметалічні елементи, використовуючи періодичну систему; метали й неметали.
Ціннісний компонент: висловлює судження про відмінність металів від неметалів;
робить висновки на основі спостережень ( за допомогою вчителя).
Демонстрація 4. Зразки металів і неметалів.
15
Валентність хімічних елементів. Складання формул бінарних сполук за валентністю елементів.
Діяльнісний компонент:
складає формули бінарних сполук за валентністю елементів

16
Визначення валентності елементів за формулами бінарних сполук
Діяльнісний компонент:
визначає валентність елементів за формулами бінарних сполук

17
Вправи на складання формул бінарних сполук і визначення валентності за формулами бінарних сполук
Діяльнісний компонент:
складає формули бінарних сполук за валентністю елементів, визначає валентність елементів за формулами бінарних сполук

18
Відносна молекулярна маса, її обчислення за хімічною формулою
Діяльнісний компонент:
обчислює відносну молекулярну масу речовини за її формулою
Розрахункові задачі
1. Обчислення відносної молекулярної маси речовини за її формулою.
19
Масова частка елемента в складній речовині
(Реалізація наскрізних змістових ліній: підприємливість і фінансова грамотність).
Діяльнісний компонент:
Обчислює масову частку елемента в складній речовині та масу елемента в складній речовині за його масовою часткою, обираючи і обгрунтовуючи спосіб розв`язання.  
Розрахункові задачі
2. Обчислення масової частки елемента в складній речовині.
3.Обчислення маси елемента в складній речовині за його масовою часткою.
20
Розв`язування розрахункових задач
1.Обчислення відносної молекулярної маси речовини за її формулою.
2.Обчислення масової частки елемента в складній речовині.
3.Обчислення маси елемента в складній речовині за його масовою часткою.
 (Реалізація наскрізних змістових ліній: Здоров`я і безпека. Екологічна безпека і сталий розвиток. Підприємливість і фінансова грамотність).
Діяльнісний компонент: використовує алгоритмічні, пропонує евристичні методи для розвязування задач;
висловлює власну думку щодо способу розвязання задачі;
пояснює спосіб розвязання задачі;
веде діалог задля досягнення мети під час виконання завдань.
Ціннісний компонент: виявляє ініціативність до роботи;
відповідально відноситься до виконання рішення;
вірить у себе, у власні можливості.
Розв`язування розрахункових задач
1.Обчислення відносної молекулярної маси речовини за її формулою.
2.Обчислення масової частки елемента в складній речовині.
3.Обчислення маси елемента в складній речовині за його масовою часткою.
21
Контрольна робота


22
Фізичні і хімічні явища. Хімічні реакції та явища, що їх супроводжують. (Реалізація наскрізних змістових ліній: Здоров`я і безпека).
Знаннєвий компонент: наводить приклади хімічних явищ у природі і побуті.
Діяльнісний компонент: розрізняє фізичні та хімічні явища, фізичні та хімічні властивості речовин;
спостерігає хімічні й фізичні явища;
описує явища, які супроводжують хімічні реакції;
Ціннісний компонент: робить висновки на основі спостережень (за допомогою вчителя).  
Домашній експеримент: 1.Взаємодія харчової соди із соком квашеної капусти, лимонною кислотою, кефіром.
23
Хімічні властивості речовин.
(Реалізація наскрізних змістових ліній: Здоров`я і безпека).
Знаннєвий компонент: знайомиться з хімічними явищами.
Діяльнісний компонент:
спостерігає хімічні явища;
описує явища, які супроводжують хімічні реакції;
дотримується правил поведінки в кабінеті хімії та правил безпеки під час роботи з лабораторним посудом і обладнанням кабінету хімії.
Ціннісний компонент: робить висновки на основі спостережень (за допомогою вчителя).  
Лабораторні досліди 5-9. Дослідження хімічних реакцій, що супроводжуються виділенням газу, випаданням осаду, зміною забарвлення, появою запаху, тепловим ефектом.
24
Практична робота 3. Дослідження фізичних і хімічних явищ на прикладах побутових хімікатів і харчових продуктів.
 (Реалізація наскрізних змістових ліній: Здоров`я і безпека).
Діяльнісний компонент:
описує явища, які супроводжують хімічні реакції;
дотримується правил поведінки в кабінеті хімії та правил безпеки під час роботи з лабораторним посудом і обладнанням кабінету хімії;
виконує найпростіші лабораторні операції з нагрівання речовин, розділення сумішей.
Ціннісний компонент: робить висновки на основі спостережень (за допомогою вчителя);
усвідомлює необхідність збереження власного здоров`я і довкілля при використанні хімічних речовин;
виробляє власне ставлення до природи як найвищої цінності.  
Практична робота 3. Дослідження фізичних і хімічних явищ на прикладах побутових хімікатів і харчових продуктів.
25
Захист навчальних проектів:
3. Хімічні явища у природі.
4. Хімічні явища у побуті.
5. Використання хімічних явищ у художній творчості й народних ремеслах.
6. Речовини і хімічні явища в літературних творах і народній творчості. (Реалізація наскрізних змістових ліній: Здоров`я і безпека).
Діяльнісний компонент: добирає хімічну інформацію в групі, співпрацює з іншими;
Виявляє ініціативність, веде діалог задля розвязання поставленого завдання;
бере участь в обговоренні питань, висловлюючи свою думку;
складає в групі письмове повідомлення за темою проекту, виголошує його, використовуючи наукову українську мову.
Ціннісний компонент: критично ставиться до повідомлень хімічного характеру в медійному просторі;
дотримується етичних принципів поводження з інформацією;
популяризує хімічні знання;
вірить у себе, у власні можливості.

26
Закон збереження маси речовин під час хімічних реакцій. Схема хімічної реакції.
 (Реалізація наскрізних змістових ліній: Підприємливість і фінансова грамотність).
Знаннєвий компонент: пояснює суть закону збереження маси речовини.
Ціннісний компонент: висловлює судження про значення закону збереження маси речовини;
робить висновки на основі спостережень (за допомогою вчителя).  
Демонстрація 5. Дослід, що ілюструє закон збереження маси речовин (реальний або віртуальний).
27
Хімічні рівняння.
 (Реалізація наскрізних змістових ліній: Підприємливість і фінансова грамотність).
Знаннєвий компонент: висловлює судження про те , що в природі ніщо не зникає безслідно і не утворюється з нічого;
пояснює суть рівнянь хімічних реакцій згідно закону збереження маси речовини
Ціннісний компонент:   
робить висновки на основі спостережень про важливість закону збереження маси речовини (за допомогою вчителя). 

Тема 2.Кисень (11 годин).
28
Повітря. Його склад. (Реалізація наскрізних змістових ліній: Екологічна безпека і сталий розвиток).
Знаннєвий компонент: називає якісний та кількісний склад повітря;
Діяльнісний компонент:   
робить висновки на основі спостережень про важливість чистоти повітря (за допомогою вчителя). 

29
Оксиген. Поширеність Оксигену в природі. Кисень, склад його молекули, поширеність у природі. Фізичні властивості кисню. (Реалізація наскрізних змістових ліній:  Екологічна безпека і сталий розвиток).
Знаннєвий компонент: називає склад молекул кисню, фізичні властивості кисню;
Діяльнісний компонент:   описує поширення Оксигену в природі; історію відкриття кисню, його фізичні властивості.

30 -31
Добування кисню в лабораторії (на прикладі гідроген пероксиду і води) та промисловості. Реакція розкладу. Поняття про каталізатор. Способи збирання кисню. Доведення наявності кисню.
 (Реалізація наскрізних змістових ліній:  Екологічна безпека і сталий розвиток).
Знаннєвий компонент: називає речовини, з яких добувають кисень;
пояснює суть реакцій розкладу;
має уявлення про каталізатори і їх роль в природі і в промисловості.
Діяльнісний компонент: розрізняє реакцї розкладу;
складає рівняння реакцій добування кисню.   
Демонстрації: 
6.Добування кисню з гідроген пероксиду.
7.Збирання кисню витісненням повітря та витісненням води.
8.Доведення наявності кисню.
32
Хімічні властивості кисню: взаємодія з простими речовинами (вуглець, водень, сірка, магній, залізо, мідь). Реакція сполучення. (Реалізація наскрізних змістових ліній:  Екологічна безпека і сталий розвиток).

Знаннєвий компонент: називає речовини, які утворюються при взаємодії кисню з простими речовинами;
пояснює суть реакції сполучення.
Діяльнісний компонент:
характеризує хімічні властивості кисню;
 розрізняє реакції сполучення;
складає рівняння реакцій взаємодії кисню з простими речовинами.   
Демонстрація: 9.Спалювання простих і складних речовин.
33
Поняття про оксиди, окиснення (горіння, повільне окиснення, дихання). Умови виникнення та припинення горіння.
 (Реалізація наскрізних змістових ліній:  Екологічна безпека і сталий розвиток).

Знаннєвий компонент: називає склад оксидів;
наводить приклади оксидів;
пояснює суть процесів повільного окиснення і дихання;
знає умови виникнення та припинення горіння.
Діяльнісний компонент: розрізняє процеси горіння, повільного окиснення, дихання, реакції розкладу і сполучення;
аналізує умови процесів горіння та повільного окиснення;
дотримується запобіжних заходів під час використання процесів горіння;
усвідомлює наслідки небезпечного поводження з вогнем.

34
Взаємодія кисню зі складними речовинами (повне окиснення метану, гідроген сульфіду). (Реалізація наскрізних змістових ліній:  Екологічна безпека і сталий розвиток. Громадянська відповідальність).
Знаннєвий компонент: наводить приклади оксидів;
пояснює суть процесів окиснення.
Діяльнісний компонент: характеризує хімічні властивості кисню;
складає рівняння реакцій кисню з метаном, гідроген сульфідом.

Демонстрація 9. Спалювання простих і складних речовин.
35
Практична робота 4. Добування кисню з гідроген пероксиду з використанням різних біологічних каталізаторів, доведення його наявності.
 (Реалізація наскрізних змістових ліній:  Екологічна безпека і сталий розвиток. Підприємливість і фінансова грамотність).
Знаннєвий компонент: пояснює суть реакції розкладу, роль каталізатора у хімічній реакції.
Діяльнісний компонент:
складає рівняння реакцій добування кисню з гідроген пероксиду;
використовує лабораторний посуд для добування і збирання кисню;
визначає наявність кисню дослідним шляхом;
дотримується інструкції щодо виконання хімічних дослідів та правил безпеки під час роботи в кабінеті хімії.
Практична робота 4. Добування кисню з гідроген пероксиду з використанням різних біологічних каталізаторів, доведення його наявності.
36
Колообіг Оксигену в природі. Озон.
(Реалізація наскрізних змістових ліній:  Здоров`я і безпека. Екологічна безпека і сталий розвиток. Підприємливість і фінансова грамотність).
Знаннєвий компонент: називає склад молекул кисню і озону.
Діяльнісний компонент: пояснює суть колообігу Оксигену.
Ціннісний компонент:   обгрунтовує застосування кисню;
оцінює значення озону в атмосфері, вплив діяльності людини на стан атмосфери.

37
Проблема чистого повітря. Застосування та біологічна роль кисню.
 (Реалізація наскрізних змістових ліній:  Здоров`я і безпека. Екологічна безпека і сталий розвиток. Підприємливість і фінансова грамотність).
Знаннєвий компонент: називає якісний та кількісний склад повітря.
Діяльнісний компонент: пояснює застосування та біологічну роль кисню.
Ціннісний компонент:   обгрунтовує застосування кисню;
оцінює значення кисню в життєдіяльності організмів,  атмосфері, вплив діяльності людини на стан повітря;
усвідомлює відповідальність за збереження повітря від шкідливих викидів.

38
Узагальнення та систематизація знань з теми «Кисень».
 (Реалізація наскрізних змістових ліній:  Здоров`я і безпека. Екологічна безпека і сталий розвиток. Підприємливість і фінансова грамотність).
Діяльнісний компонент: добирає хімічну інформацію в групі, співпрацює з іншими;
виявляє ініціативу, веде діалог задля розв`язання поставленого завдання;
бере участь в обговоренні питань, висловлюючи свою думку;
складає в групі письмове повідомлення за темою проекту, виголошує його, використовуючи наукову українську мову.
Ціннісний компонент:  критично ставиться до повідомлень хімічного характеру в медійному просторі;
 дотримується етичних принципів поводження з інформацією;
популяризує хімічні знання;
вірить у себе, власні можливості.
Захист навчальних проектів: 
7.Проблема забруднення повітря та способи розв`язування її.
8.Поліпшення стану повітря у класній кімнаті під час занять.
Тема 3. Вода (13 год.)
39
Вода, склад і молекули, поширеність у природі, фізичні властивості.
Вода – розчинник.  (Реалізація наскрізних змістових ліній:  Здоров`я і безпека. Екологічна безпека і сталий розвиток. Підприємливість і фінансова грамотність).
Знаннєвий компонент: називає склад молекули води;
наводить приклади водних розчинів.
Діяльнісний компонент: описує поширення води у природі, фізичні властивості води;


40
Розчин і його компоненти: розчинник, розчинена речовина.
(Реалізація наскрізних змістових ліній:  Підприємливість і фінансова грамотність).
Знаннєвий компонент:
наводить приклади водних розчинів.
Діяльнісний компонент: розрізняє розчинник і розчинену речовину;


41
Кількісний склад розчину. Масова частка розчиненої речовини.
 (Реалізація наскрізних змістових ліній:  Здоров`я і безпека. Екологічна безпека і сталий розвиток. Підприємливість і фінансова грамотність).
Знаннєвий компонент: знайомиться із способами визначення кількісного складу розчину;
Діяльнісний компонент: обчислює масову частку і масу розчиненої речовини, масу і об`єм води в розчині, обираючи і обгрунтовуючи спосіб розв`язання;
Ціннісний компонент:   використовує отримані знання в повсякденному житті.

42
Виготовлення розчину
(Реалізація наскрізних змістових ліній:  Здоров`я і безпека. Підприємливість і фінансова грамотність).
Знаннєвий компонент: знайомиться із способами визначення кількісного складу розчину;
Діяльнісний компонент: обчислює масову частку і масу розчиненої речовини, масу і об`єм води в розчині, обираючи і обгрунтовуючи спосіб розв`язання;
Ціннісний компонент:   використовує отримані знання в повсякденному житті.
Демонстрація
10. Виготовлення розчинів із певною масовою часткою розчиненої речовини
43
Розрахункові задачі 4. Обчислення масової частки, маси розчиненої речовини, маси і об’єму води в розчині
(Реалізація наскрізних змістових ліній: Підприємливість і фінансова грамотність).
Діяльнісний компонент: обчислює масову частку і масу розчиненої речовини, масу і об`єм води в розчині, обираючи і обгрунтовуючи спосіб розв`язання;
Ціннісний компонент:   використовує отримані знання в повсякденному житті.
Розрахункові задачі 4. Обчислення масової частки, маси розчиненої речовини, маси і об’єму води в розчині

44
Практична робота 5.
Виготовлення водних розчинів із заданими масовими частками розчинених речовин.
(Реалізація наскрізних змістових ліній:  Здоров`я і безпека. Екологічна безпека і сталий розвиток. Підприємливість і фінансова грамотність).
Діяльнісний компонент: самостійно обчислює масову частку і масу розчиненої речовини, масу і об`єм води в розчині, обираючи і обгрунтовуючи спосіб розв`язання;
Ціннісний компонент:   виготовляє розчини з певною масовою часткою розчиненої речовини.
Практична робота 5.
 Виготовлення водних розчинів із заданими масовими частками розчинених речовин.

45-46
Взаємодія води з оксидами. Поняття про кислоти й основи. Поняття про індикатори.
(Реалізація наскрізних змістових ліній:  Здоров`я і безпека. Екологічна безпека і сталий розвиток.)
Знаннєвий компонент: наводить приклади формул кислот і основ;
має уявлення про індикатори.
Діяльнісний компонент: складає рівняння реакцій води з кальцій оксидом, натрій оксидом, фосфор(V) оксидом, карбон(ІV) оксидом;
розпізнає дослідним шляхом кислоти і луги.

Демонстрації:
11. Взаємодія кальцій оксиду з водою. Випробування водного розчину добутої речовини індикатором.
12. Взаємодія фосфору(Vоксиду з водою. Випробування водного розчину добутої речовини індикатором.
Лабораторний дослід  10. Випробування водних розчинів кислот і лугів індикаторами
47
Розв’язування розрахункових задач
Коригування знань, розвиток компетентностей.

48
Контрольна робота


49
Значення води і водних розчинів у природі та житті людини. Кислотні дощі. Проблема чистої води. Охорона водойм від забруднення. Очищення води на водоочисних станціях та в домашніх умовах.
 (Реалізація наскрізних змістових ліній:  Здоров`я і безпека. Екологічна безпека і сталий розвиток. Громадянська відповідальність. Підприємливість і фінансова грамотність).
Знаннєвий компонент: наводить приклади водних розчинів;
Діяльнісний компонент: описує поширеність води у природі;
використовує здобуті знання та навички в побуті для раціонального використання води та збереження довкілля;
володіє елементарними навичками очищення води в домашніх умовах.
Ціннісний компонент: обгрунтовує значення розчинів у природі та житті людини;
оцінює роль води в життєдіяльності організмів;
висловлює судження про вплив діяльності людини на чистоту водойм та охорону їх від забруднень;
відповідально ставиться до збереження водних ресурсів;
 використовує отримані знання в повсякденному житті.
Домашній експеримент 2. Очищення забрудненої води за допомогою власноруч виготовленого фільтра
50
Узагальнення та систематизація знань з теми “Вода”.
 (Реалізація наскрізних змістових ліній:  Здоров`я і безпека. Екологічна безпека і сталий розвиток. Підприємливість і фінансова грамотність).
Діяльнісний компонент: добирає хімічну інформацію в групі, співпрацює з іншими;
виявляє ініціативу, веде діалог задля досягнення спільної мети;
бере участь в обговоренні питань, чітко і зрозуміло висловлює свою думку;
складає усне і письмове повідомлення за темою проекту, виголошує його.
Ціннісний компонент: цінує наукову українську мову;
  критично ставиться до повідомлень хімічного характеру в медійному просторі;
 дотримується етичних принципів поводження з інформацією;
популяризує хімічні знання;
вірить у себе, власні можливості.
Захист проектів:
9. Дослідження якості води з різних джерел.
10. Дослідження фізичних і хімічних властивостей води.
11. Способи очищення води в побуті.
12. Збереження чистоти водойм: розв’язування проблем у вашій місцевості.
13. Еколого-економічний проект “ Зберігаючи воду – заощаджую родинний бюджет”
51
Екскурсія.
Орієнтовні об`єкти екскурсій: хімічні лабораторії промислових і сільськогосподарських підприємств, науково-дослідних інститутів, вищих навчальних закладів, пожежна частина, водоочисна станція, аптека, краєзнавчий музей.





Немає коментарів:

Дописати коментар