Сторінки

середа, 30 березня 2016 р.

ПРОГРАМА МІЙ ШЛЯХ ПРОФЕСІЙНОГО РОЗВИТКУ на 2016 – 2021 р.р.

Тернопільський обласний комунальний інститут
післядипломної педагогічної освіти



ПРОГРАМА
МІЙ ШЛЯХ ПРОФЕСІЙНОГО РОЗВИТКУ
на 2016 – 2021 р.р.


 

                                                                                        Слухача групи курсів підвищення кваліфікації

  Піскор Надії  Зіновіївни

керівник гуртка ___________________________________________
(спеціальність)
Комунальний заклад  Великогаївська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів Тернопільської районної ради Тернопільської області


Науковий керівник
___________________________________________
(прізвище, посада, кафедра)






Тернопіль – 2016
1.     Науково-методична проблема слухача


2.     Мета і завдання програми саморозвитку.
Мета: Всебічний розвиток особистості педагога для подальшого забезпечення оптимальних умов для навчання та виховання учнів.
                  Завдання:
v Виявлення особистісного рівня професійної компетентності на підставі самодіагностики;
v раціональне планування самоосвітньої діяльності з урахуванням основних напрямків розвитку освіти;
v досконала  організація самоосвітньої діяльності та участь у різноманітних формах методичної роботи;
v проведення моніторингу професійного зростання:
v узагальнення досвіду роботи за результатами роботи над самоосвітньою темою.  

3.     Кредо (девіз) педагога.
  "Мені хочеться прорости квіткою в серцях учнівської душі, посіявши там добре, розумне, вічне".


4.     Програма.
№ з/п
Зміст діяльності
Термін виконання
Відмітка про виконання
Модуль 1 . Загальнометодологічна і теоретична підготовка (осмислення програмних положень у галузі розбудови національної освіти, ознайомлення з інноваціями в освіті…)
1.1.
Опрацювати науково-методичні посібники
1.1.1
Козак С.І., Одосій Л.І.,Стаднічук О.М., Платонов М.О., Кунтий О.І.   Лабораторний курс загальної та неорганічної хімії: Навчально-методичний посібник.
Львів: АСВ, 2014. – 234 с.
2016 - 2017

1.1.2
  Методичні вказівки для самостійної роботи учнів з органічної хімії “Біоорганічні сполуки”. / Н.В. Бунякіна, Д.О. Стороженко, О.Г. Дрючко. – Полтава: ПолтНТУ, 2015. – 28 с.
2017- 2018

1.1.3
 Н.І. Мальцева, Т.М. Обіженко. Вправи та завдання з органічної хімії: Навчально-методичний посібник. – Х.: ХНУБА, 2013. –  82 с.
2018-2019

1.1.4
 Навчання хімії в загальноосвітньому навчальному закладі: методичний посібник для вчителів 
Автори-укладачі О.В. Харченко, В.Г. Лелеко ; за заг. ред. Л.Д. Покроєвої, С.Є. Вольянської. – Харків : Харківська академія неперервної освіти, 2015. – 176 с.
2019-2021

1.2.
Опрацювати статті у фаховій періодиці
1.2.1
 Методи підвищення ефективності навчання на уроках хімії. /Уклад.К.М.Задорожний.-Х.:Основа,2010.-106с.-(Бібліотека журналу «Хімія»; Вип. 10(94))
2016-2017

1.2.2
 Науменко Г.С., Загубинога О. О. Дидактичні ігри на уроках хімії в курсі 12-річної школи.-Х.:Основа,2010.-188с.-(Бібліотека журналу «Хімія»; Вип. 1(61))
2017-2018

1.2.3
 Позакласні заходи з хімії. Випуск 7:Електронний посібник /Уклад.В.М.Шуліка.-Х.:Основа,2011.-94с.-(Бібліотека журналу «Хімія»; Вип. 1(97))
2018-2019

1.2.4
Наровлянський О.Д., Наровлянська М.Д., Пустовойт В.О. Шкільний конкурс . –К .: Шкільний світ - 2009.
2019-2020

1.2.5
Зубалій М.Д. організація і проведення тиждня хімії в старших класах загальноосвітньої школи // Формування здорового способу життя студентської та учнівської молоді засобами освіти. Зб.наук.праць. – Кам’янець-подільский національний університет іиені Івана Огієнка, - Кам’янець-Подільски, 2013. – Вип. 3 – 228 с - .91-94.
2020-2021

1.2.6
 Васецька, Людмила Володимирівна. Вибрані теми зі шкільного курсу неорганічної хімії / Л. В. Васецька. – Харків : Основа, 2013. – 126 с. – (Б-ка журн. "Хімія" ; вип. 2 (122))
2019-2021

1.3.
Опрацювати інтернет-ресурси
1.3.1
http://mon.gov.ua/
міжкурсовий період

1.3.2
http://osvita.ua/
міжкурсовий період

1.3.3
http://osvitanet.com.ua
міжкурсовий період

1.3.4
http://www.xumuk.ru
міжкурсовий період

1.3.5
http://chemturnir.org.ua/index_u.htm
міжкурсовий період

Модуль 2.  Фахово-функціональна підготовка.
2.1
Вивчення нормативних документів і нових навчальних програм (інваріантної і варіативної складової)
2.1.1
Закони України «Про осві­ту»
Закони України «Про позашкільну освіту»
2016-2017

2.1.2
Укази Президента України:
Національна доктрина розвитку освіти від 17.04.2002 р., № 347/2002;
Національна програма "Діти України" від 18.01.1996 р., № 63/96;
2016-2017

2.1.3
Постанови Кабінету Міністрів України:
– «Про затвердження Державної програми «Вчитель»» від 28.03.2002р. № 379;
«Про затвердження переліку типів позашкільних навчальних закладів і Положення про позаш­кільний навчальний" заклад» від 06.05.2001 р. № 433;
«Про внесення змін до Положення про позашкільний навчальний заклад» від 27.08. 2010 р., № 769;

2017-2018

2.1.4
Накази Міністерства освіти та науки України:
«Про затвердження Положення про порядок організації індивідуальної та групової роботи в позашкільних навчальних закладах» від 11.08.2004р., № 651;
– «Про затвердження Типових навчальних планів позашкільних навчальних закладів, які перебувають у сфері управління Міністерства освіти і науки України, на 2006/2007 навчальний рік» від 27.10.2006 р., № 731;
– «Про затвердження Типових навчальних планів для організації навчально-виховного процесу в позашкільних навчальних закладах системи Міністерства освіти і науки України» від 22.07.2008 р., № 676;
– «Про внесення змін до Положення про порядок організації індивідуальної та групової роботи в позашкільних навчальних закладах» від 10.12.2008, № 1123;
– «Про внесення змін до Положення про позашкільний навчальний заклад» № 769 від 27.08.2010 року;
«Про визначення порядку присвоєння педагогічних звань педагогічним працівникам» від 04.07.2005 р., № 396;
 «Про затвердження Типового положення про атестацію педагогічних працівників України» від 20.08.1993 р., № 310;
2018-2019

2.1.5.
Лист Міністерства освіти та науки України:
«Про порядок проведення навчальних екскурсій та навчальної практики учнів загальноосвітніх навчальних закладів» № 1/9-97 від 07.03.2001 р.
«Щодо збереження мережі позашкільних навчальних закладів» № 1/9-517 від 02.08.2010 р.

2019-2020

2.2.
Ознайомлення з новими навчально-методичними комплексами (підручники, зошити, методичні посібники для вчителя)
2.2.1
 Решнова С.Ф. Методичні рекомендації до лабораторних робіт з органічної хімії. Херсон: Айлант. – 2001. – 48 с.
2016-2017

2.2.2
2017-2018

2.2.3
  Решнова С.Ф., Речицький О.Н. Лабораторний зошит з органічної хімії: – Херсон: ПП Вишемирський В. – 2010. – 31 с.
2018-2019

2.2.4
 Волкова С.А, Бабійчук А.М., Волкова Л.Л. Індивідуальні завдання з неорганічної хімії для самостійної роботи . – Херсон: Айлант. – 2011. – 68 с.
2019-2021

2.3.
Опанування методикою використання засобів навчання
2.3.1
Опанувати методику використання мультимедійної дошки.
2016-2018

2.3.2
Опанувати методику використання мультимедійного проектора.
2016-2017

2.3.3
Опанувати методику використання комп’ютера.
2017-2018


Опанувати методику використання телекомунікаційних систем.
2018-2019

2.4.
Позаурочна діяльність
2.4.1
Провести тиждень хімії.
міжкурсовий період

2.4.2
Участь в олімпіадах.
2016-2021

2.5.
Робота з учнями (обдарованими та педагогічно занедбаними)
2.5.1
Участь в олімпіадах
2016-2021

2.5.2
Робота  із невстигаючими учнями.
2016-2021

Модуль  3. Інноваційні технології в навчально-виховному процесі
3.1.
Ознайомитися з технологіями
3.1.1
комп'ютеризоване навчання;
2016-2017

3.1.2.
проектною технологією;
2017-2019

3.1.3.
інтерактивного навчання;
2019-2021

3.2.
Апробувати на уроках технології:
3.2.1
проектну технологію;
міжкурсовий період

3.2.2
комп'ютеризоване навчання.
міжкурсовий період

Модуль 4. Загальнотехнічна (технологічна ) підготовка (використання ІКТ в навчально-виховному процесі)
4.1.
Створення мультимедійних презентацій
4.1.1
Створити презентацію по техніці
безпеки  в кабінеті хімії
2016-2017

4.1.2
Створити презентацію
 « Неорганічні речовини»
2017-2018

4.1.3
Створити презентацію «Кава: за і проти»
2018-2019

4.1.4
Створити презентацію «Облаштування кабінету хімії»
2019-2020

4.1.5
Створити презентацію «Харчування під час подорожі»
2020-2021

4.2.
Розробка методичних і дидактичних матеріалів за допомогою текстового редактора
4.2.1
Розробити дидактичні матеріали до уроків
2016-2021

4.2.2
Розробити конспекти до занять 
2016-2021

4.2.3
Розробити тестові завдання
2016-2021

4.3.
Зібрати добірку словників (в електронному варіанті),  опанувати методику їх використання на уроці
4.3.1
Тернопільський енциклопедичний словник.
2016-2017

4.3.2
Тлумачний термінологічний словник з органічної та фізико-органічної  
2017-2018

4.3.3
 Словник термінів з хімії
2018-2019

4.3.4
Електронна енциклопедія з хімії
2020-2021

4.4.
Використання Веб-технологій у навчальному процесі. Web-2.0
4.4.1
https://www.youtube.com/
2016-2021

4.4.2
Створити веб-сторінку на сайті школи.
2016-2021

4.4.3
ВікіПедія http://uk.wikipedia.org
2016-2021

4.4.5
 Створення блогу
2016-2021

Модуль 5.  Опанування технологіями педагогічних вимірювань та оцінювання якості освіти
5.1.
Розробка діагностичного інструментарію (анкети, тестові завдання  тощо)
5.1.1
Розробка анкети для визначення рівня зацікавленості учнів хімією.
2016-2017

5.1.2
Розробка тестів для виявлення в учнів навиків з хімії.
2017-2019

5.1.3
Розробка тестів для визначення рівня  навченості учнів.
2019-2021

Модуль 6. Участь у методичній роботі.
6.1.
Робота над індивідуальною науково-методичною проблемою
6.1.1
Створити презентацію «Видатні постаті у хімії»
2016-2017

6.1.2
 Створити фотоальбом
2016-2021

6.2.
Підготовка виступу на методоб’єднанні ( педраді, семінарі)
6.2.1
Виступ на педраді: ознайомлення вчителів школи з проблемами викладання предмету.
2016-2018

6.2.2
Виступ на методоб’єднанні  про роботу  гуртка в міжкурсовий період.
2019-2021

6.3.
Участь у конкурсах
6.3.1
Конкурс на кращий навчально-методичний матеріал  з предмету.
міжкурсовий період

6.3.2
Участь у конкурсі «Вчитель року».
міжкурсовий період

6.4.
Проведення майстер-класів, тренінгів тощо
6.4.1
Майстер-клас з використання ІКТ на уроках хімії.
2017-2018

6.4.2
 Тренінг з предмету.
2019-2020

Модуль 7. Формування здоров’язбережувальних компетентностей
7.1
Організація та контроль за збереженням збалансованого харчування.
2016-2021

7.2
Контроль за виконанням санітарно-гігієнічних норм на робочому місці, профілактика перевтоми.
2016-2021

7.3
Корекція порушень соматичного здоров'я з використанням комплексу оздоровчих та медичних заходів.
2016-2021

7.4
Формування навичок ведення здорового способу життя та профілактики шкідливих звичок.

2016-2021

Модуль 8. Формування загальнокультурних особистісних компетентностей
8.1
Застосовувати засоби й технології інтеркультурної взаємодії.
міжкурсовий період

8.2
Застосовувати навички мовлення та норми відповідної мовної культури, інтерактивно використовувати рідну й іноземні мови, символіку та тексти.
міжкурсовий період

8.3
Застосовувати методи самовиховання, орієнтовані на систему індивідуальних, національних і загальнолюдських цінностей, для розроблення й реалізації стратегій і моделей поведінки та кар’єри;
міжкурсовий період

8.4
Опановувати моделі толерантної поведінки та стратегії конструктивної діяльності в умовах культурних, мовних, релігійних відмінностей між народами, різноманітності світу й людської цивілізації
міжкурсовий період

8.5
Аналізувати й оцінювати найважливіші досягнення національної, європейської та світової науки і культури, орієнтуватися в
культурному та духовному контекстах сучасного українського суспільства.
міжкурсовий період


5.     Прогнозований результат.
Ø Ознайомитися з новими педагогічними технологіями та поступово впроваджувати їх у свою педагогічну діяльність;
Ø поновити матеріально-технічну базу дидактичним матеріалом, електронними атласами, словниками, мультимедійними презентаціями;
Ø удосконалити навики з використання технічних засобів навчання на уроках хімії;
Ø опанувати методику використання інтернет-сервісів, електронних словників та інших інтернет-ресурсів.   

6.     Форма звіту.
Портфоліо  вчителя хімії.

    




Немає коментарів:

Дописати коментар