Сторінки

пʼятниця, 11 листопада 2016 р.

Тиждень хімії - 2016 (пісні про хімію)


«Кавказька   полонянка».

Якби я хімік був,
То б зробив усе,
Щоб сполуки кругом
Слухались мене.
Та для мене зробить
Дуже важко це,
А тому я люблю
                                                Хімію за це.


Приспів:
Не дуже просто всі формули знать,
Найкраще за все на весь рот позіхать.

Натрій хлор я люблю,
Сахарозу теж,
Ен-аш-три, кальцій-о
Люблю я без меж.
Хочу я про них знать,
Що з ними робить,
А в запасі ще є
Мільйон речовин.

Приспів:
Не дуже просто всі формули знать,
Найкраще за все на весь рот позіхать.

(Співають на мелодію «А ми удвох»)
У вишневім саду,
У всіх на виду
Ми хімію читаємо,
Щасливі усі, що книга в руці,
Хоча не все ми знаємо.
П-в:
А ми усі, а ми усі
У хімію закохані
І формули, й рівняння всі
урівнювати вчимось
А ми усі, а ми усі
До неї причаровані
Та вивчити ту хімію
Ніяк не зберемось.


Пісня на мелодію „Ми бажаєм щастя вам”.

                       
В місті, де кружля сірчистий газ,
Де феноли часто душать нас.
Де хорошу воду в крані
Ждемо вічність ми,
Щоб було нас легко в тяжкий час,
Дуже треба кожному із нас,
Берегти природу повсякчас.
Повсякчас.
    Приспів.

Ми бажаєм вам завжди.
Чистого повітря і води.
І сонця промені
Хай завжди ідуть сюди
Ми бажаєм щастя вам,
І воно повинно прийти.
Тож книжку ви візьміть
І хімію учіть.

Немає коментарів:

Дописати коментар