Сторінки

субота, 24 листопада 2018 р.

«ФІЗИЧНА СКЛАДОВА ЗДОРОВ’Я», 8 клас

РОЗДІЛ ІІ «ФІЗИЧНА СКЛАДОВА ЗДОРОВЯ», 8 клас, І варіант
І.Тести:
1.Вказати спільну складову всіх оздоровчих систем:
а)відвідування масажних салонів;  б)правильний режим праці й відпочинку;  в)купання взимку в ополонці;  г)голодування.
2.Які дії є небезпечними для вашого здоровя:
а)купувати їжу на вулиці;  б)мити руки перед їдою;  в)вживати їжу, не дивлячись на термін придатності; г)звертати увагу на чистоту в їдальні.
3.Готову їжу на плиті можна тримати не більше ніж:
а) 3 години; б)5 годин;  в)1,5 години;  г) 4 години.


4.Яка риса характерна людині, яка може протистояти втомі:
а)витривалість;  б)швидкість; в)сила;  г)спритність.
5.Вказати ознаки харчового отруєння:
а)загальне нездужання; б)раптовий біль у животі; в)нудота та блювота;  г)кашель і чхання.
6.Які правила сприятимуть здоров ю ваших зубів:
а)не відмовлятися від твердої їжі;  б)відмовлятися від твердої їжі; в)довго жувати;  г) швидко жувати.
7.Вказати правильне твердження:
а)до складу повноцінного харчування входять тільки білки й вуглеводи; б)усі люди можуть їсти будь-яку їжу; в)хімічний склад їжі повинен відповідати  потребам організму; г)людині підходить будь-яка система харчування.
8.Неякісне харчування може викликати таку хворобу як:
а)сколіоз, б) грип;  в) кашель;  г)гастрит.
ІІ. Дати визначення поняттям: оздоровча система, консерванти, білки.
ІІІ.Як визначити, що продукт неякісний?
ІV.Значення вуглеводів у харчуванні.
V.Перша допомога при отруєнні грибами.


РОЗДІЛ ІІ «ФІЗИЧНА СКЛАДОВА ЗДОРОВЯ», 8 клас, ІІ варіант
1.Вказати спільну ознаку всіх оздоровчих систем:
а)вживати слід тільки рослинну їжу;  б)енергетична цінність їжі повинна відповідати енергетичним витратам організму; в)треба обов’язково їсти яблука;  г)слід вживати лише білкові їжу.
2.Вказати неправильне твердження;
а)харчуватися треба регулярно і різноманітно;  б)для здоровя шкідливо переїдати;  в)важливо знати хімічний склад продукту;  г)усі оздоровчі системи однакові.
3.Авітаміноз – це:
а)глибокі порушення  в організмі, причиною яких є відсутність вітамінів в організмі; б)порушення білкового обміну;  в)порушення обміну вуглеводів.
4.Які дії можуть зашкодити зубам:
а)відкушувати їжу передніми зубами;  б)ретельно пережовувати;  в)їжу ковтати пережованою, не запиваючи; г)їсти солодке між прийомами  їжі.
5.Барвники надають продуктам:
а) свіжість;  б)привабливий вигляд; в)якості.
6.Дія отруйних грибів на організм:
а)вражають нервову систему;  б)розлад мови і ковтання;  в)нормальне серцебиття;  г)негативний вплив на роботу шлунку.
7.Неякісне харчування не може призвести до:
а)запалення легенів;  б) гастриту;  в)виразки шлунку; г)авітамінозу.
8.Вказати правильне твердження:
а)для харчових отруєнь характерний загальний стан слабкості;  б)найнебезпечніший з отруйних грибів – бліда поганка; в)харчові отруєння можуть викликати галюцинації;  г)конвалія травнева не є отруйною рослиною.
ІІ.Дати визначення  поняттям:харчові добавки, гастрит, вітаміни.
ІІІ.Перша допомога при харчовому отруєнні.
ІV.Захворювання при неякісному харчуванні.
V.Поняття про оздоровчі системи.



Немає коментарів:

Дописати коментар