Сторінки

середа, 3 вересня 2014 р.

На допомогу класному керівнику

Соціальний паспорт
______класу
На 1-й (2-й) семестр__________н.р
Класний керівник_________________________________
Гендерна характеристика класу:
Кількість хлопців__________________
Кількість дівчат____________________
з/п
П.І.Б. дитини
Дата народж.
Домашня
адреса, тел.
П.І.Б. батьків
Кате­горія
Відвіду­вання за місцем прожи­вання




























Дата заповнення «__ »______________ 200_ р.
Підпис класного керівника____________
Категорії неблагополуччя, їх кодування
Під час визначення причин соціальних труднощів у дитини, категорій неблагополуччя дитини та сім'ї, пропонуємо користуватись картою со­ціальних категорій. У графі «категорія» необхідно вказати порядковий номер визначеної категорії та літеру, що визначають причини соціальних труднощів.
Карта соціальних категорій дітей та їхніх сімей
1. Діти-сироти, та які знаходяться під опікою.
2. Діти з функціональними обмеженнями.
3. Діти-напівсироти.
4. Діти обдаровані.
5. Діти, які постраждали від аварії на ЧАЕС.
6. Діти, які перебувають на диспансерному обліку.
7. Діти військовослужбовців, які загинули під час виконання служ­бових обов'язків.
8. Діти, які знаходяться на внутрішньошкільному обліку, у ССН або в КМСН.
9. Діти «групи ризику» (яких необхідно поставити на внутрішньошкільний облік).
10. Діти трудових мігрантів.
11. Багатодітні сім'ї (вказати, скільки всього неповнолітніх дітей).
12. Неповні сім'ї:
а)   виховує мати-одиначка;
б)   виховує мати (розлучені);
в)   виховує батько (розлучені).
13. Малозабезпечені сім'ї (причини малозабезпеченості):
а)   сім'я без матері;
б)   сім'я без батька;
в)   батьки-інваліди.
14. Сім'ї, які опинилися у складних життєвих обставинах з таких причин:
а)   батьки не працюють, пиячать, ведуть аморальне життя;
б)   батьки не приділяють належної уваги вихованню дитини;
в)   батьки не справляються з вихованням дитини;
г)   батьки знаходяться на обліку в міліції;
ґ) виникнення ризику для здоров'я та життя дитини.
15. Інше (дописати).
СОЦІАЛЬНИЙ ПАСПОРТ КЛАСУ
1.Всього дітей__________ .
2. Кількість багатодітних сімей (вказати прізвища). В них — дітей, які:
    навчаються в загальноосвітніх закладах;
    знаходяться в дошкільному закладі.
3. Діти з особливими потребами (вказати прізвища, діагноз).
4. Сім'ї-біженці (тут і далі вказувати прізвища); в них кількість ді­тей.
5. Сім'ї, батьки в яких безробітні.
6. Сім'ї, що постраждали від природних лих.
7. Сім'ї-переселенці із радіоактивно забруднених зон.
8. Кількість малозабезпечених сімей.
9. Кількість дітей, що залишились без догляду батьків:
    один з батьків працює за кордоном;
    батько і мати працюють за кордоном.
10. Батьки, що знаходяться у місцях позбавлення волі.
11. Неповні сім'ї:
    виховує мати;
    виховує батько.
12. Неблагополучні сім'ї: в них дітей.
13. Сім'ї, де батьки ухиляються від виховання.
14. Батьки, позбавлені батьківських прав.
15. Сім'ї, де вихованням дітей займаються:
  бабуся і (або) дідусь;
  тітка і (або) дядько;
  інші члени родини (вказати хто саме).
16. Кількість девіантних дітей
  стоять на обліку в закладі освіти;
       стоять на обліку в інспекції у справах неповнолітніх.
               Класний керівник                                              (П.І.Б., підпис)

1.  Гендерна характеристика:
   кількість хлопців________________________________________ ;
   кількість дівчат_________________________________________ .
2. Вікові характеристики учнів:
   число, місяць, рік народження______________________________ ;
   кількість учнів певного року народження_____________________ .
3. Стан здоров'я вихованців:
   здорові________________________________________________ ;
   мають тимчасові розлади здоров'я, мають хронічні соматичні хвороби         ;
   мають інвалідність_______________________________________ .
4. Види позанавчальної діяльності учнів:
   кількість дітей, які навчаються в музичних школах_____________ ;
   кількість дітей, які відвідують спортивні секції_________________ ;
    кількість дітей, які займаються в гуртках та клубах за інтересами    ;
   кількість осіб, які не відвідують позашкільні заклади____________ .
5. Соціальна поведінка учнів:
   число учнів, які скоїли різні правопорушення_________________ ;
   число учнів, які стоять на обліку в кримінальній міліції у справах неповнолітніх         ;
   наявність учнів з різними видами адиктивної поведінки_________ ;
   кількість учнів, які систематично порушують дисципліну, мають стійкі конфлікти з вчителями              .
6.                          Інформація про соціальне середовище розвитку учнів:
    кількість учнів з повних сімей______________________________ ;
    кількість учнів з неповних сімей____________________________ ;
    кількість учнів, яких виховують опікуни чи прийомні батьки_____ ;
    число учнів, які проживають з алкозалежними батьками________ ;
    число учнів, які проживають з наркозалежними батьками_______ ;
    число учнів з матеріально забезпечених сімей_________________ ;
    число учнів з малозабезпечених сімей_______________________ ;
    число учнів з багатодітних родин тощо______________________ .
. Класний керівник                                              (П.І.Б., підпис)

Діагностування учнів та їхніх батьків
Діагностика учнів за методикою «Незакінчені речення»
1
Найчастіше я радію, коли_______________________________________
Найчастіше я сміюся, коли_______________________________
Найчастіше у мене гарний настрій, коли____________________
Найчастіше я плачу, коли_________________________________
Найчастіше я злюся, коли_________________________________
Найчастіше я ображаюся, коли____________________________
Мені добре, коли мене______ ________________________
Мені погано, коли мене__________________________________

2
Мої батьки — це________________________________________
Мій батько — це________________________________________
Моя мама — це_________________________________________
Мої батьки мене________________________________________
Я хочу, аби мої батьки___________________________________
Я сподіваюся, що мої батьки _____________________________
Мені приємно, коли мої батьки____________________________
Я радію, коли мої батьки_________________________________
Я боюся, коли мої батьки_________________________________
Найщасливіший день у нашій сім'ї тоді, коли________________
Найнещасливіший день у нашій сім'ї тоді, коли______________
3
Мені буває соромно, коли я_______________________________
Мені буває страшно, коли_________________________________
Я почуваюсь невпевненим, коли___________________________
Я соромлюсь, коли_______________________________________

Тест для учнів
Перед тобою 10 виразів, які характеризують людину. Випиши ті  якості, які, на твою думку, притаманні тобі. Таких якостей має бути не менше п'яти.
Я — добрий.                                               Я — байдужий.
Я — злий.                                                    Я — хороший друг.
Я — терплячий.                                         Я — розумний.
Я — нетерплячий.                                     Я — помічник.
Я — впертий.                                              Я — вразливий.
Тест для батьків
Шановні батьки! Пропонуємо Вам 10 рис характеру. Будь ласка, оберіть ті якості, які найбільш притаманні вашій дитині, і проранжуйте їх за ступенем прояву в поведінці підлітка. Заздалегідь вдячні.
За моїми спостереженнями, в характері моєї дитини найчастіше виявляються:
   доброта;
   агресивність
   байдужість;
   терплячість;
   співчуття;
   нетерплячість;
   впертість;
   співпереживання;
   поступливість;
   егоїзм.
Анкета для батьків
Батькам пропонується заповнити вдома анкету.
   Чи вважаєте Ви себе хорошими батьками?
   У чому це виявляється?
   Чи вмієте Ви вибачати свою дитину?
   Чи вважаєте Ви за необхідне вести довірливі бесіди зі своєю дитиною;
   Які методи покарання Ви застосовуєте щодо своєї дитини?
   Якою Ви бачите свою дитину в майбутньому?
   Чи знаєтге Ви, як до Вашої дитини ставляться однокласники?
Анкета для учнів
         1. З яких навчальних предметів у поточній навчальній чверті в тебе виникли труднощі?
       2.3 чим пов'язані причини твоїх труднощів:
          а)        з твоїм ставленням до вивчення предмета;
          б)        з труднощами у засвоєнні змісту тем і параграфів;
          в)         зі взаєминами з учителем;
          г)         з іншими причинами?
         3. Якої допомоги ти потребуєш?
          а)        від учителя з предмета;
          б)        від класного керівника;
          в)         від батьків або інших людей.
Анкета для батьків
   Вивчення якого предмета є найважчим для дитини?
   З чим пов'язані навчальні труднощі дитини з даного предмета?
   Які види домашніх завдань найбільш важкі для виконання Вашою дитиною?
   Чи зверталася Ваша дитина по допомогу до вчителя?
   Чи контролюєте Ви навчальну діяльність Вашої дитини?
   Як Ви здійснюєте такий контроль?

Пам'ятка для вчителя, класного керівника з питань роботи над формуванням культури особистості.

1 .Втілюйте в життя ідеї співробітництва вчителя і учня:
спільна праця;
ділові стосунки з учнями;
заохочення до навчання;
розвиток школярів - мета моєї праці.
2.Пам'ятайте, що інтерес до навчання панує там, де є радість успіху.
3.Навчайте без понукання:
не допускайте відставання учнів;
не скаржитесь батькам;
не ставте поганих оцінок.
4.Завжди ставте мету перед учнями:
вкажіть на винятковість завдання;
підкресліть його складність;
переконуйте учнів в їхніх силах для досягнення мети.
5.Працюйте постійно над створенням інтелектуального середовища, підвищення загального прагнення до знань.
6.Не забувайте про співробітництво з батьками, це - запорука успіху.
7.3найдіть підхід до кожного учня, пам'ятайте, що кожна дитина - особистість.
8. Використовуйте щоденно принцип співробітництва вчителів, він дасть вагомий результат у вашій роботі.


Немає коментарів:

Дописати коментар