Сторінки

вівторок, 24 жовтня 2017 р.

т/р Основи здоров’я 6 клас

Тест №1 (Основи здоров’я 6 клас)
Тема «Здоров’я людини. Фізична складова здоров’я»
Дата ___________    Клас_____   Прізвище, ім’я _______________________
І рівень (0,5 бала)
1.  Відсутність  загрози  твоєму  життю,  здоров’ю  чи добробуту - це
А) Небезпека    Б)Безпека     В) Загроза   Г)
1
 
Здоров’я

2. Стан  повного  фізичного, психологічного  і  соціального 
благополуччя – це
2
 
А) Безпека     Б) Здоров’я    В)Хвороба  Г) Небезпека

3
 
3.  Загрозу  життю  і  здоров’ю  людей  називають?
А) Благополуччям   Б) Безпекою  В) Ризиком  Г)Здоров’ям

4
 

4. Усе,  що  тебе  оточує  ґрунти,  повітря,  вода,  рослини,  тварини,
люди  і  те,  що  вони  створили,  —  називають
А) Довкіллям                                   Б) Живим середовищем
В) Обласним середовищем            Г) Колонією

5
 
5. Пристосування організму  до  змін у  навколишньому середовищі
називається
 А) Виживанням Б)Акліматизацією  В)Екологією   Г)Природознавством 

6
 
6. Що відноситься до природних стихійних лих?
А)  Аварія автомобілів    Б) Вибух на газопроводі
В)  Відсутність світла      Г) Повінь

7
 
7. Яку їжу слід вибирати щоб бути здоровим?
А)  Овочі та фрукти         Б) Чіпси та сухарики
В)  Газовані напої            Г) Гамбургери та хот - доги

8
 
8. Найкраще  забезпечують  організм  енергією
А)  Білки    Б) Мінерали    В) Вітаміни    Г)  Вуглеводи

9
 
9. Продукти які  містять  Йод - це
А) Хліб, булочки, тістечка           Б) Солодощі   
В) Морква, капуста, картопля     Г) Морська  риба, морська капуста

10
 
10. Які продукти слід уживати обмежено?
А) Овочі Б) Солодощі В) Фрукти   Г) Воду

11
 
11. Які продукти (овочі, фрукти) краще споживати?
А) Смажені        Б) Варені 
В) Сирі               Г) Консервовані

12
 
12. Які основні ознаки харчового отруєння?
А) Сонливість Б) Біль у горлі В) Біль у животі Г) Нежить

ІІ рівень (1 бал)
13. Установіть відповідність між частинами речення
1) Зуби потрібно чистити
А) після відвідин туалету.
2) Руки потрібно мити
Б)  щодня.  
3) Душ потрібно приймати
В) двічі на рік.
4) Стоматолога потрібно відвідувати
Г) двічі на день

1.____ 2.____ 3.____ 4. ____

14. Установіть відповідність між поживними речовинами та їх властивостями
1) Білки
А) Забезпечують організм будівельним матеріалом для клітин
2) Вуглеводи
Б)  Забезпечують організм енергією
3) Жири
В) Основне джерело енергії для організму, сприяють  кращій роботі серця, м’язів організму, мозку.
1.____ 2.____ 3.____

15. Доповніть  речення
Основу  харчування  мають  становити _____________________________________  .
Кілька разів на день намагайся їсти  _________________________________________.
Не  забувай  про  _________________ продукти,  які  забезпечують організм  білками.
Не  захоплюйся  продуктами,  що  містять  надмір солі,  цукру  та  жиру,  наприклад  _______________________________________________________________________ .
ІІІ рівень (1,5 бала)
16. Заповніть таблицю «Навички, що сприяють здоров’ю»
Фізична складова здоров’я
Соціальна складова здоров’я
Психічна і духовна складова здоров’я












17. Як захистити від крадіжки велосипед



Немає коментарів:

Дописати коментар