Сторінки

понеділок, 30 жовтня 2017 р.

ТЕСТОВІ ЗАВДАННЯ ДО ТЕМИ «ВСТУП. ФЕНОМЕН ЖИТТЯ Й ЗДОРОВ’Я ЛЮДИНИ. ФІЗИЧНА СКЛАДОВА ЗДОРОВ’Я» - 9 клас

 І рівень (0.5 бали)
1.     Феномен — це:
А звичайне явище, факт, який легко осягнути;
Б виняткове, незвичайне, рідкісне явище, те, що важко осягнути;
В незвичайне явище, але таке, котре можна легко пояснити;
Г будь-яке явище, що не можна осягнути на підставі досвіду.
2. Загальнолюдськими цінностями є:
А кар’єра, гроші, необмежена влада;
Б успіх, популярність, слава;
В родина, здоров’я, освіта, робота;
Г реклама, прибуток, зброя.
3. Виберіть правильне визначення здоров’я. Здоров’я — це:
А стан повного фізичного благополуччя;
Б стан повного духовного благополуччя;
В стан повного фізичного, духовного й соціального благополуччя, а не   
     тільки відсутність хвороб і фізичних дефектів;
Г відсутність хвороб і фізичних дефектів.
4. Фізична складова здоров’я визначає:
А здатність людини як особистості вільно й свідомо обирати ту чи іншу соціальну роль;
Б достатній відпочинок, додержання правил гігієни, раціональне харчування, заняття спортом;
В стан психічної, моральної і духовної сфери;
Г можливість вільно й свідомо обирати ту чи іншу соціальну роль, розуміти можливі наслідки своїх дій.
5. Здоровий спосіб життя — це:
А форми й способи повсякденної життєдіяльності, які вдосконалюють тільки
    фізичне здоров’я людини;
Б форми й способи повсякденної життєдіяльності, які зміцнюють і
    вдосконалюють усі складові здоров’я людини;
В форми й способи повсякденної життєдіяльності, які подобаються людині й
    не впливають на її здоров’я;
Г форми й способи повсякденної життєдіяльності, які допомагають
   управляти іншими людьми.
     6. Здоров’я є:
А однією з несуттєвих характеристик людського існування;
Б тимчасовою цінністю;
В універсальною людською цінністю;
Г тим, що завжди дістається даром.

  
ІІ рівень (1 бал)
      7. Дайте визначення поняття.
Збалансоване харчування – це …
      8. Дайте відповідь на питання.
Через які проблеми з’явилися сучасні глобальні небезпеки?
      9. Вкажіть правильні твердження.
А У суспільстві завжди цінувалися й цінуються доброта, вірність, чесність,
    взаємодопомога. Загальнолюдськими цінностями є родина, здоров’я,
    освіта, робота.
Б Кожна людина надає перевагу тим чи іншим цінностям. Про її вибір можна
   судити за багатством або бідністю внутрішнього світу, розмаїтістю
    інтересів, неповторною людською індивідуальністю.
В Здоров’я посідає найвищу позицію в ієрархії людських потреб та  
    цінностей.
Г Культуру здоров’я не потрібно формувати, вона виникає сама по собі.
ІІІ рівень (1.5 бали)
       10. Знайдіть відповідність між термінами та їхніми визначеннями.
Термін
Визначення
1 Феномен
А елементарна структурно-функціональна одиниця живого
2 Клітина
Б особливий стан матерії, при якому біологічні організми відрізняються від неорганічних об’єктів за рахунок процесів обміну речовин, росту, розвитку, розмноження, поведінки
3 Біологічне життя
В виняткове, незвичайне, рідкісне явище, те, що важко осягнути
4 Культура
Г стан повного фізичного, духовного й соціального благополуччя, а не тільки відсутність хвороб і фізичних дефектів
5 Здоров’я
Д те, що зазвичай спрямовує нашу діяльність, мислення й почуття, що формує наші інтереси, оцінки й моральні норми
    11. Поставте знак «плюс» (+) поряд із правильним твердженням, а знак «мінус» ( - ) – поруч із помилковим.
1. Поживність - це співвідношення поживних речовин у 100 г продукту.
2.  Основним джерелом енергії в організмі є білки, які сприяють кращій роботі серця, м’язів, мозку.
3.  Мінеральні речовини потрібні для росту й розвитку кісток, м’язів,сприяють міцності емалі зубів. Впливають на розвиток.
4.  Вітаміни беруть участь в обміні речовин, сприяють захисту організму від інфекцій.
IV рівень (3 бали)

12. Біологічні ритми і сон.

Немає коментарів:

Дописати коментар